02 December 2011

Saya Mimpikan Awak ..

nk cite lh skit ye...smlm aku mmpi pasal die.. haishh.. byk sngt pikir pasal die ni.. tu yg aku leh bawak die msuk mimpi aku nih.. hhahaha.. tp ape yg pnting. aku dpt tngk die dlm mimpi aku yg amat2 sweet... walaupn kteorg skrg ni ade msalah.. pemikiran aku ttp ade name die, muke die, gelak dan tawa die.. ALWAYS .. ! haha.. mmipi aku sweet sngt smlm.... nk cite kt sape2 pn aku rase terharu je nk cite.. sbb mimpi aku mcm drama ptg2 je.. haishh.. kalo bole aku xnk je bgun dr mmpi tu ha... betapa indah nye mimpi aku tu kan...haha

Dalam masa itu, die enggan melepaskan aku pergi..air mata aku mengalir dan terus mengalir.. tanpa aku sedari kaki ku melangkah kehadapan utk meninggalkan die.. die genggam tangan aku dengan erat nye.. die peluk tubuh ku dgn tubuh nye.. tibe2 die mengusap pipi aku utk mengilangkan airmata yg mengalir.. dan berkata.. "jgn pergi......" aku hnya menjawab " ia nya utk sementara saje.. nnt kte akn bersama... " dan aku terus menagis... dan cube mengeluarkan kata2.. " saya akan rindu awak .. dan bile rindu.. saya akan tengok awan yg tinggi kt langit tu.. dgn harapan saya... aku akan tengok awan yg sama.... " apabila aku melepaskan tangan ku dr genggaman nye... ia melepaskan tangan ku dgn perlahan nye.. apabila aku telah melangkah 4 langkah dr nya.. die tarik tangan aku dan kucup bibir ku... *o*

haha.. itule cerite nye.... dalam layar mimpi aku lg sweet.. sbb penuh ng cerita2 yg aku fikirkn .. aku dh byk kali mimpi yg mcm ni.. nape ek ? aku paham mimpi adalah mainan tidur.. kdng2 mimpi ni juga adalh sesuatu tanda kan ? hmm.. kan best kalo aku dpt cite ng org yg dlm mimpi aku ni.. aku rindu sngt ke die... <3

1 comment: