30 November 2011

its END !

smlm konon nye aku nk msj ng die.. tp bincang lak pasal nih.. sdeh nye nk cite.. dhlh dr abis exam aritu kteorg xmsj.. aku rndu die sngt2..tp die xpenah pn pkir pasal aku..hmm.. :'( aku tau ape sbb nye die wat cmni.. sbb mungkin die pk aku akn mnghabiskn masa aku kt kch nnt ng bf aku.. mngkin tu sbb die nk jauhkn diri die ng aku.. aku paham.. dan aku ade alasan sndiri npe aku nk msj ng die..tp die dh wat kputusan yg die da xnk smue ni smpai bila2.. aku terima walaupn ia nya sngt2 pahit dan pedih.

ni adalah saat yg die nk sngt2.. menjauhkn diri nya ng aku adalah saat yg terindah kot bg die.. aku xtau nk ckp ape.. sbb hati aku dh bcelaru sngt2 nih..ingt kn nk blik kmpg nk happy2..xde la nk gado2 cmni.. salu nye kalo gado pn kejap je.. rase nye tme pn dh bek je.. tp aku anggap ni gado serius.. die xpenah wat aku gado lmae2 cmni.. dhlh, aku nk ckp kt sape2 pn xtau.. nk luahkn perasaan ni .. sakit nye mmendam rase ni ha...

aku terima semue ni kerana ko anggap ni adalh pergorbanan ko kn..? walaupn pergorbanan ko ni aku xnk pn sbenarnya...ape2 yg ko buat ni..amat menyakitkn hati dan perasaan aku..aku ingt ko akn paham perasaan aku... tp rupenye ko xpenah nk paham perasaan aku kn.. kate dh lame kenal lh itu lh .. ini lh.. aku benci la tbe2 je nk gado ng aku cmni.. kate masalah ko sndiri.. kalo ko ade masalah sndri.. ko xkn ckp ng aku yg ko da masalah tau.. ape2 yg aku share ng ko.. aku ingt itu akan menyenangkn aku.. tp bila aku nk ko share ng aku.. ko xnk plak..? knapa?

pergorbanan itu sngt indah.. ia juga boleh meyakitkan hati.. dan boleh menyenangkan hati.. untuk kau.. pergorbanan itu boleh menyenangkn hati ko kan.. konon nye itu terbaik utk aku.. walaupn aku xpenah ckp .. tp aku tau.. itu yg ko tngh pikir.. dan aku konon nye nk beterima kaseh lh ng ko.. sbb ko dh wat smue ni.. sbb ko dh berjaya menghancurkn hati aku ni.. TAHNIAH....! :'( kalo aku diberi plihan.. aku mseh nk menyimpul kenangan ng ko..

tp ape kn daya aku.. aku hormati keputusan ko..sbb mgkin itu yg ko nk kn slme ni.. ini lh saat2 yg ko tngu kn...kalo ko tngh bc blog aku ni.. aku nk ko buang smue2 yg aku dh beri kt ko..aku nk smue! gmbr,kad, no phone aku kt ko pn.. kalo bole aku nk sngt ko buang, lpas ni kalo ape2 jd aku skali pn aku harap ko XPAYAH nk amik tau pasal aku.. sbb aku xtau nk bdepan ng ko.. ! aku harap ko puas hati ng keputusan ko.. sbb itu yg ko nk kn.. ko dh BERJAYA !! U did it ! congratss !!!!

1 comment:

  1. the relationship will be okay dear.. just wait.. xyah lah amek kputusan yg tburu2 ye.. harap suatu hari nanti okay la tu kan... have a nice day dear... :) keep smile :)

    ReplyDelete