08 November 2011

Hari ni ??

hari aku xde buat ape pn.. >.< just ngadap lappy ni ha.. ingt kn nk kua rini.. tp xleh plak.. ade plan yg len sbenarnya.. tp xtrtunai pn.. hmm.. xpelah.. xde rzeki kot tu yg xjd.. :') ape pn.. ari ni..hari2 aku .. keje keras sngt sbb byk keje nk kne buat.. tp aku rela.. :P mggu dpn aku final exam.. so kene lh keje keras skit.. lgpn tu kn masa dpn aku... kn kejayaan aku kt tngan aku sndiri..so aku knelah melangkah dgn bijak... :) ape2 pn.. aku hrp korg sudi sokong aku utk aku brjaya.. doa2kn lh ye... hari2 aku bosan sngt nihh.. xtau nk wat ape dah.. so aku luahkn lh perasaan aku kt blog ni ha.. xde cite2 yg menarik pn ari ni.. bosan sngt..! smue org bz ari ni.. so aku diam dan buat keje aku tu je lh.. aku pnye lh tnggu..tp xde ape2 pn blaku hari ni.. :') ape2 pn.. nnt aku update lg ek... selamat malam blog ku syang..muahhhh *hugs*

No comments:

Post a Comment