06 November 2011

Belajar suatu yg baru...

Kehidupan aku ni.. xpenah nk cube men bende alah ni.. td tbe2 aku teringin nk try.. bende nye xdelh best sngt pn.. just nk try utk skali.. bnde ni nmpk je snang nk men.. tp ble korg try.. ia mmg susah dan amat mguji kesabaran aku.. haishh.. tp kalo lelaki yg men ni.. pejam mata pn leh menang kn.. ahaha... >.<

aksi ni aku pn xtau sape yg ajar.. tp ble aku tngk bnde ni mcm nk baling je bola2 snooker tu kt abang yg jga kaunter.. susah sngt nk men ni.. tp aku try pnye try.. ahernya bola tu milik aku.. ahahha.... :P



Si member yg mule runsing bile aku dh mule mnguasai bola2 snooker.. rupe nye aku da bkat terpendam ... ha ha ha... <3

yeahh.. ahernye.. aku menang dlm men snooker ni.. haha.. xsngke leh menang plak.. bnde yg bru blajar .. ;)

No comments:

Post a Comment