16 April 2012

Akhirnya...

setelah berkurun lame nye...blog aku pn dah bersarang yg xupdate.. =.= susah btul aku nk ingat passwprd blog ni.. nape ntah.. byw, aku nk update yg skrg.. aku ng bz sngt.. minggu dpan aku da final.. aku tkut sngt test web ni.. kuiz da la men tibai je.. test lg lah... projek tu pn xtau la ckup mkn ke x.. harap2 paper ni aku lepas la.. dah 2 mnggu ni aku terkejar2 wat keje ha.. siap kn lab.. assignment, present ni.. present tu.. pokoknya.. chehwahh.. pokok nya.. :P semue kne siapkan lah.. skrg ni.. tnggal mobile je.. pastu leh la nk stdy smue bab pasal web, osos .. ng dis.math ha.. aku risau gak ng dis.math ni.. puan dalah xajar sngt.. pastu tbe2 nk kuiz...pastu anta tutorial bagai.. esok ade test.. masok ape2 pn aku xtau hahhh.. =.=

oklah.. nnt aku update lg.. sbb aku nk g test osos ni.. wish me luck.. babaiii.. ~~

No comments:

Post a Comment