07 December 2011

Injured !

sakit nye jari manis aku bile aku terhiris tngn aku... luka yg sngt dalam..dh lah bnyk darah kua td.. pastu aku terus g klinik.. sbb luka tu dalam sngt.. pastu aku kt klinik ramai la gak org nye.. aku terus amek no..agak la lame tngu org.. =.=" pastu aku kne panggil , aku masuk.. doktor (lelaki) ckp cina ng aku.. aku diam je.. pastu nurse tu gtau die. yg aku ni malay.. hihi.. tp doktor tu comel la.. aku yg tngh sakit ni pn leh cair tngk doktor tu.. hahha :P so kt dlm tu doktor suruhlah nurse tu cuci jari aku nih.. ya rabbi... sakit nye lh kne cuci ng antiseptic pembasmi kuman/bakteria . aku dh mcm nk nangis dan balik umah je terus.. :'( pastu die bg ubat kuning skit dan balut tangan aku.. pastu die ade gak bg ubat2.. byk gak doktor tu bg... rase nye 4 jenis ubat.. pastu akn.. dlm2 jari manis aku ni berbalut ng bandes, sepupu aku pulak bawak aku g tngk wyg.. cite ombak rindu.. dgn xbwak sweater nye.. sejuk nye lah mbo tu ha.. insaf aku xbawak sweater..pastu aku jmpe mamat ni.. die ng awek die.. die pndg aku len mcm je.. mcm ade smnthing die tau pasal aku.. aku pn mcm knal je mamat tu.. aku penah nmpk die sbelum ni...awek die pn mcm ade smthng xpuas ati ng aku.. knapa entah..lantak la koh.. pastu blit td..hujan.. lebat sngt.. hmpir2 je nk xcident.. sbb viper moto spupu aku rosak.. haishh.. mcm2 je jd hari ni...and.. syukur alhamdulilah.. aku selamat.. terima kaseh ya ALLAH ... ;)

No comments:

Post a Comment