06 November 2011

Something.......

just nk share utk hari ni.. aku bosan sngt... smpaikn aku xtau aku buat ape ng bnde2 ni.. but bnde ni bmotif sngt2.. harap2 aku akn dpt bg yg terbaik utk die.. something yg aku hrapkn akn jd knyataan..hihi.. aku suke melukis.. hobi mase lapang dan kebosanan.. hihi.. aku suke buat bnde2 yg cantek, comel, yg sweet.. sbb aku tau bnda tu smue indahh... ng nnt korang tngk la hasil nye bile bnde yg aku buat da siap ek.. just wait for next post... yg xtau bile aku akn update lg.. hahha.. nnt aku update lg ekk..



ape2 pn.. ni bru je skit.. hihi.. bwah meja tu sepah ng ketas2 warna.. aku pn xtau ape yg aku buat. ikut hati je ape yg akan terhasill just wait n see la ye.. hahha.. so.. ape2 lg... haha.. kepada mak abah.. hari ni raya korban.. xleh nk smbut raye same2 kn.. hnye doa akan iringi kesejahteraan mak ng abah yg jauh di mata.. hrp2 pengorbanan anak mu ni akan mmbangga kn mak abah pd hari akn dtg... selamat hari raya aidiladha mak abah dr anak mu yg di perantauan.. maafkn segala salah silap anak mu ni.... semoga segala pengorbanan kta hari akan mmbuah kn hasil yg di ingini selama ni.. hihu.. so.. aher kate.. selamat malam... muahh ^o^ papai.....


No comments:

Post a Comment