26 March 2010

Malu Nyer Aku..~~

Jam 3.30 petang pd hari ini,, aku ingin membeli lip gloss.. kerana ia nya setengah harga sahaja.. tanpa berpikiran panjang..aku terus memli tanpa melihat harga yang sebenar...Harga sebenar ialah RM16.40 satu. aku ingin membeli 2 batang...dengan membekalkan duit RM16.10.. Aku terus membayar ke kaunter lalu jurujual itu berkata RM16.40 ... Alamak malu nyer aku....terpaksa lah aku abik balit duit dan menambah duit 30sen lagi...

Kenapa aku macam nie skali...hahhaha...malu nyer aku...dah lah org ramai tngok aku... lepas aku bergegas mengambil duit..lalu membayar nya ke kaunter...lip gloss ya jak lh pun pasal.. OMG~~
Inilah saat yang paling memalukan aku apabila membeli lip gloss..

Pengajaran nya.... Embaklah duit lebih...jgn kira cun2..bait2 semasa anda di depan kaunter yerk... ingat..ini pengajaran ok....

No comments:

Post a Comment